Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

onsdag 9 juni 2010

Bensin

Åter i Hoting och Bellvik, har blivit ett himla flackande nu de sista veckorna och jag medger, jag är helt slut! Yr i huvudet och vill helst bara ha en säng att sova i!
För det andra så var det otroligt skönt att få sova i sin egen säng inatt, obeskrivligt och det måste ha vart fem veckor sen sist jag sov i den sist.

Tidigare idag så hann jag med ett gympass nere på Golds, var otroligt skönt. Blev triceps, bröst och mage. Känner redan av träningsvärken, skönt! Strosade ner på stan i regnet och inser mer o mer att jag måste inte ta bilen var jag än ska ta vägen. Det tar mig max 15 minuter att ta mig ner till centrum, och nu på sommaren så kan jag gott promenera. Skulle också spara in en rejäl slant på bensin och parkeringsavgifter, vilket skulle göra mig gott!
Efter träningen gick jag hem och packade ihop väskan igen, begav mig mot busstationen och Hoting för att jobba i fyra nätter.
Här kommer nån bild på mina kissar. Det visar sig att två av dem blir långhåriga, såå fint!

Denna är min favorit, så himla söt! Sen finns det en som är hel svart, men fick inte till någon bra bild på honom/henne. Har inte kommit fram till vem som är vad, men det är två av ett kön iallfall. Tror det är två honor och en hane.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar