Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 7 juni 2010

Jag lever!

Äntligen hemma i Östersund igen, känns fruktansvärt skönt! Trodde aldrig det skulle kännas så skönt att få landa och andas jämtlänsk luft ;)

Nåväl, efter dygnet i Umeå så flög jag ner till Stockholm och har vart där nu i fem dagar. Först hälsade jag på Jesper, eftersom att han jobbade så kunde jag bara ta det precis hur lugnt som helst och bara vara. Strosade runt på Tyresö, strålande sol varje dag. Kikade på byggnissarna i bar överkropp och hade det fruktansvärt bra! Fick precis den vilan jag behövde efter en intensiv vecka nere i Göteborg!

På lördagen så checkade jag in på hotell och har spenderat resten av dagarna där och i Stockholm, med god mat, shopping och trevligt sällskap! Herregud, jag känner mig som en ny människa efter dessa lugna dagar där jag verkligen ha kunnat släppa allt här hemma, njuta av att vara ledig.

Men ska inte sticka under stolen med att jag är väldigt trött nu efter allt resande. Maria mötte upp mig på stan idag när jag kom hem. Som jag längtat efter den damen! Så kul att äntligen få prata av sig om allt o ingenting.

Gick sedan hemöver och möttes av tre sötnosar, fy tusan kan inte beskriva med ord! Dom får mig verkligen att smälta! Bilder kommer sen :)

Har hunnit med en fika på Pause ikväll med, kan bara säga en sak, JAG ÄLSKAR ÖSTERSUND!

Nä, nu dags till hemmasysslor, som att tömma o byta kattsand. Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar