Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

torsdag 27 maj 2010

Göteborg dag 2

Jobbade hela natten, gick väl sådär. Mycket känslor som kom, som jag inte trodde att jag skulle känna. Visst, känslor har man ju alltid när man går igenom sakeroting, men inte på detta vis. Hela dagen idag har vi åkt i en jävla berodahlbana, hopp till förtvivlan, förtvivlan till hopp!
Men allt gick suveränt och vi kunde bli "normala" människor igen.
Aldrig har vi 4 st kollegor suttit vid en lunch, och sagt så lite till varandra. Efter en lång tystnad så sa jag; - Jag har verkligen inget att säga!, De andra höll med.. Så vi fortsatte våran lunch i tystnad.

Därefter besökte vi en frisör som fixade till mammas hår fantastiskt snyggt! Jäklar, vilken brutta som gömde sig under den där golvmoppen ;P Du blev/är väldigt fin mamma <3

Blev lite shopping idag, skulle kunna gå och strosa på i butikerna i en evighet, titta, prova, önska, längta, och bli kär! Känner ni också att ni kan bli kär i ett plagg eller en pryl som ni bara måååste ha! Jag har blivit kär i en väska, så himla fin! Jag vill bara ha den, men VET att jag måste lägga pengar på andra viktiga saker som tex. min Thailandsresa :)

Nu sitter jag med en hårfärg i huvudet, ska senare slänga i mig lite mat. Efter det tar jag spårvagnen och ger mig ut på äventyr för att träffa Anders. Ska bli trevligt som tusan! Han ska nämligen få visa mig Göteborg! :)

På återseende sexy babes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar