Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

fredag 28 maj 2010

Göteborg dag 3

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst, efter många funderingar om vilken spårvagn och var jag skulle hoppa på och av som kom jag fram till Anders. Vilket härligt ställe Göteborg är, så vacker natur!
Åå vilken trevlig kväll jag hade.. Tack!
Efter lite ändrade planer i schemat så kommer jag att jobba natt inatt, så det är dags för mig att sova litegrann. Men blir ju ledig hela dagen imorgon så det blir skönt!
Jag känner mig rätt slut i psyket efter dessa intensiva dagar, med mycket händelser!
Men man blir bara starkare..


1 kommentar:

  1. Men sötaste du, det var väl ändå det minsta jag kunde göra efter att jag fått bott så mkt hos dig. Dessutom så börjar jag ju gilla de små rackara så otroligt mkt :) Tomt utan dig i varje fall, vi får styra upp ngt stor när du kommer hem! Många pussar och kramar från mig och missarna ;)

    SvaraRadera