Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

lördag 29 maj 2010

Miss

Blir lite ledsen när jag inser att jag missar allt som har med mina kattungar att göra. Hann se när denna söta kille öppnade ögonen men de andra såg bara ut som tjingtjong när jag lämnade dem.
Är så glad att Maria finns och tar hand om dem. Samt Emma-Lisa som också finns där hemma och hjälper till! Stor kram till er tjejer!

Annars så sitter jag på sjukhuset nu och arbetar natt. Känner mig förvånansvärt pigg och det är jävligt skönt! Ska börja skriva texten som ska vara på hemsidan. Mycket att göra och som snurrar i huvudet angående företaget. Hoppas ÖP hör av sig snart, och att de är intresserade av at göra en lite intervju med oss och vårt kommande projekt!


Förövrigt så är filmen, den nakna pistolen 3 1/3 den SÄMSTA sämsta filmen som jag sett i hela mitt liv, herregud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar