Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 31 maj 2010

Lung bara lugn

Uppe med tuppen för att försöka fixa o trixa med biljetterna. Vi kommer lämna Göteborg imorgon för att åka vidare till Umeå, Björkarnas Stad!

Vi skulle egentligen åka nattåg på onsdag, men eftersom det har blivit ändrade planer så kommer vi flyga. Nu eftersom vår chef har så fruktansvärt mycket att göra så får vi fixa allt själv. Lika bra är väl det, då vet man att det blir riktigt gjort!

Har nu suttit i telefon i en timma, ringt runt på alla möjliga ställen för att försöka få tag i rätt person. Vad jag kan komma fram till så är det inte lätt att komma fram till SJ:s kundservice. GUD så le jag blir!

Min vecka:

Göteborg Mån - Tis

Umeå Tis - Ons

Sthlm Ons- Mån

Ösd Mån- Tis

Hoting Tis - Lör

Öds Lör - FOREVER


Sen får jag äntligen komma hem till mitt käraste östersund och då har vi den 12 Juni! Mina små söta kattisar kommer ju att vara så stora. Hm.. sitter och håller på att börja grina för att jag är så ledsen att jag missar allt. Plus att jag får dåligt samvete att Maria måste ta hand om dem :( Ska gottgöra dig gumman senare bara så att du vet. DU ÄR GULD GULD GULD VÄRD!!!
Så, dags för lite frukost kanske. Sen invänta samtal så att vi vet exakt hur morgondagen ser ut. Usch jag gillar verkligen inte att inte veta, vad som ska hända, hur och när allt ska ske. SItt lugnt i båten brukar människor säga, men är det lätt när det är storm ute?

1 kommentar: