Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka!

måndag 31 maj 2010

Sista natten

Jobbar sista natten i Göteborg nu, känns bra att detta snart är över och att lillkillen mår bra! En känslomässig tid ifrån första stund. Men nu känns det ju så himla bra när man ser att lillen mår bra! :)

Imorgon åker vi till Umeå, flyger kl 13. 00.. Blir alltså ingen sömn alls för mig.. På kvällen så får jag åka och hälsa på Fia. Inte illa, tänker tillomed husera hos henne. Eftersom hon bor nära sjukhuset :)

Nu ska jag försöka skriva ner denna resa i vår lilla bok som vi har. Kan bli svårt men jag gör ett gott försök att komma ihåg alla tokigheter som hänt! Under allt jobbigt så har vi även skrattat väldigt mycket som jag inte gjort på länge!

Sov gott mina fina.

KRam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar